KOMPLETNÍ SVATEBNÍ SERVIS

Svatba začíná zásnubami a svatebními přípravami a končí vypořádáním závazků po svatbě. To vše za Vás zajistíme. Vy sami si určíte, jak moc se chcete příprav účastnit.

Svatba patří mezi nejvýznamnější události v životě člověka a jeho blízkých. Abyste si vy, vaše rodina, kamarádi a známí mohli tyto jedinečné okamžiky vychutnat naplno, měli byste odložit všechny starosti s tím, kdo seřadí svatebčany, kdo zorganizuje fotografování, kdo a kde bude sedět, jak se dostanou hosté z místa obřadu na hostinu, jak je zabavit, aby se na svatební hostině nenudili, zda bude svatební kytice včas na místě, kdo bude rozdávat občerstvení při obřadu a celou řadu dalších detailů, které potom tvoří jeden dokonalý celek. Všechno tohle je naše práce a my se postaráme o to, aby váš svatební den byl opravdu jedinečný a nezapomenutelný. Svatba na klíč je tedy perfektním řešením, které je dnes cenově dostupné pro všechny. Prožijte úžasnou svatbu, aniž byste přišli o nervy. Dobře si uvědomujeme, že svatba dnes může být finančně velmi nákladná, a proto klademe velký důraz nejen na to, abyste ji prožili bez starostí, ale také na to, aby celkový rozpočet svatby odpovídal vašim představám.

Co obsahují naše služby v případě svatby na klíč?

Období příprav - schůzky ani komunikaci s Vámi nechceme časově omezovat. Chápeme úlohu svatební koordinátorky i tak, že každý klient má jiné požadavky a přání, některým stačí konzultací pouze pár, jiní potřebují radu či pomoc častěji. Naším cílem je být pro Vás nejen pomocníky a rádci, ale i psychická opora, někdo na koho se můžete opravdu spolehnout.

• Neomezenou telefonickou a emailovou konzultaci - komunikace je v době plánování Vaší svatby velmi důležitá a Vy tak můžete být s námi neustále v kontaktu.
• Naše osobní schůzky - svatební konzultace (osobní setkání dle potřeby, jejichž četnost, intenzita a obsah záleží na Vašich prioritách).

Příprava cenové kalkulace svatby na klíč a její následná konzultace obsahuje:

• výběr a zajištění místa svatebního obřadu
• zajištění oddávajícího (matrika, církevní obřad), dle termínů vypsaných příslušnou matrikou
• návrh míst vhodných pro konání svatební hostiny
• poradenství, doporučení výběru Vašich svatebních šatů a obleku pro ženicha
• pomoc při výběru, doporučení prověřených výrobců/prodejců snubních prstenů
• zajištění svatebních tiskovin
• návrh, varianty svatební výzdoby a všech svatebních dekorací a květin
• pomoc při zpracování zasedacího pořádku, nákres zasedacího pořádku
• zajištění svatebního fotografa a kameramana
• návrh vhodné hudby pro obřad i hostinu - rezervace
• doporučení profesionální kadeřnice a vizážistky
• doporučení, organizace a zajištění správného cateringu
• svatební zvyky a zábava na hostině
• dětský koutek - zajištění paní na hlídání a zábavy pro děti
• koordinace, doporučení, rezervace dopravy pro vás i vaše svatební hosty
• pomoc při ubytování hostů
• zajištění výroby  svatebního dortu a cukrářských výrobků
• zajištění fotokoutku - zábavný inventář, objednání fotobudky, polaroidu a jiné
• kompletní organizace a komunikace se všemi dodavateli
• zajištění hladkého průběhu příprav a následná realizace svatebního dne

Ve svatební den

• přítomnost hlavní svatební koordinátorky 10-12 hodin, dle domluvy a potřeby jednotlivé svatby
• dohled na bezproblémový průběh svatby
• koordinace smluvených dodavatelů
• pomoc ohledně uplatňování svatebních zvyků
• organizace svatebního programu

Po svatebním dni - dle individuální domluvy

• zajištění úklidu dekorací svatební výzdoby
• zajištění oddacího listu, legalizaci, překlady apod.
• předání fotografií, videa

Cenovou kalkulaci zpracujeme před podpisem objednávky


Vaše svatební koordinátorka
Všechna práva vyhrazena 2019
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky