KOMPLETNÍ SVATEBNÍ SERVIS
Svatba začíná zásnubami a svatebními přípravami a končí vypořádáním závazků po svatbě. To vše za Vás zajistíme. Vy sami si určíte, jak moc se chcete příprav účastnit.
Svatba patří mezi nejvýznamnější události v životě člověka a jeho blízkých. Abyste si vy, vaše rodina, kamarádi a známí mohli tyto jedinečné okamžiky vychutnat naplno, měli byste odložit všechny starosti s tím, kdo seřadí svatebčany, kdo zorganizuje fotografování, kdo a kde bude sedět, jak se dostanou hosté z místa obřadu na hostinu, jak je zabavit, aby se na svatební hostině nenudili, zda bude svatební kytice včas na místě, kdo bude rozdávat občerstvení při obřadu a celou řadu dalších detailů, které potom tvoří jeden dokonalý celek. Všechno tohle je naše práce a my se postaráme o to, aby váš svatební den byl opravdu jedinečný a nezapomenutelný. Svatba na klíč je tedy perfektním řešením, které je dnes cenově dostupné pro všechny. Prožijte úžasnou svatbu, aniž byste přišli o nervy. Dobře si uvědomujeme, že svatba dnes může být finančně velmi nákladná, a proto klademe velký důraz nejen na to, abyste ji prožili bez starostí, ale také na to, aby celkový rozpočet svatby odpovídal vašim představám.
Co obsahují naše služby v případě svatby na klíč?
Období příprav - schůzky ani komunikaci s Vámi nechceme časově omezovat. Chápeme úlohu svatební koordinátorky i tak, že každý klient má jiné požadavky a přání, některým stačí konzultací pouze pár, jiní potřebují radu či pomoc častěji. Naším cílem je být pro Vás nejen pomocníky a rádci, ale i psychická opora, někdo na koho se můžete opravdu spolehnout.
• Neomezenou telefonickou a emailovou konzultaci - komunikace je v době plánování Vaší svatby velmi důležitá a Vy tak můžete být s námi neustále v kontaktu.
• Naše osobní schůzky - svatební konzultace (osobní setkání dle potřeby, jejichž četnost, intenzita a obsah záleží na Vašich prioritách).
Příprava cenové kalkulace svatby na klíč a její následná konzultace obsahuje:
• výběr a zajištění místa svatebního obřadu
• zajištění oddávajícího (matrika, církevní obřad), dle termínů vypsaných příslušnou matrikou
• návrh míst vhodných pro konání svatební hostiny
• poradenství, doporučení výběru Vašich svatebních šatů a obleku pro ženicha
• pomoc při výběru, doporučení prověřených výrobců/prodejců snubních prstenů
• zajištění svatebních tiskovin
• návrh, varianty svatební výzdoby a všech svatebních dekorací a květin
• pomoc při zpracování zasedacího pořádku, nákres zasedacího pořádku
• zajištění svatebního fotografa a kameramana
• návrh vhodné hudby pro obřad i hostinu - rezervace
• doporučení profesionální kadeřnice a vizážistky
• doporučení, organizace a zajištění správného cateringu
• svatební zvyky a zábava na hostině
• dětský koutek - zajištění paní na hlídání a zábavy pro děti
• koordinace, doporučení, rezervace dopravy pro vás i vaše svatební hosty
• pomoc při ubytování hostů
• zajištění výroby svatebního dortu a cukrářských výrobků
• zajištění fotokoutku - zábavný inventář, objednání fotobudky, polaroidu a jiné
• kompletní organizace a komunikace se všemi dodavateli
• zajištění hladkého průběhu příprav a následná realizace svatebního dne
Ve svatební den
• přítomnost hlavní svatební koordinátorky 10-12 hodin, dle domluvy a potřeby jednotlivé svatby
• dohled na bezproblémový průběh svatby
• koordinace smluvených dodavatelů
• pomoc ohledně uplatňování svatebních zvyků
• organizace svatebního programu
Po svatebním dni - dle individuální domluvy
• zajištění úklidu dekorací svatební výzdoby
• zajištění oddacího listu, legalizaci, překlady apod.
• předání fotografií, videa
Cenovou kalkulaci zpracujeme před podpisem objednávky